Webinar Cryptocurrency & Blockchain 101 #BeraniKripto2022 in

Anda ingin jadi seorang pelabur crypto yang berjaya?

Play Video

Betul ke boleh jana pendapatan dengan crypto?

Anda mungkin masih khuatir sama ada pelaburan CRYPTO adalah salah satu kaedah yang bagus untuk membina kekayaan.  Mungkin ada rakan anda hangus modal pelaburan mereka, tips turun naik harga aset crypto yang mereka ikut tidak menjadi, crypto tidak selamat & stabil.

Tapi hakikatnya, semua khabar angin yang memberikan imej buruk tentang Crypto ini biasanya datang daripada mereka yang tidak mengetahui kaedah betul untuk melakukannya. Malah ada juga yang datangnya dari mereka yang tidak pernah ceburi atau memilki aset Crypto, malah lebih teruk lagi mereka juga dengar dari rakan mereka yang tidak pernah memilki aset crypto.

Macam biasa dengar khabar angin seperti ini kan?

Khabar Angin Yang Biasa Anda Dengar Tentang Pelaburan Crypto:

❌ Perlukan modal besar untuk bermula

❌ Crypto adalah spekulatif, seperti berjudi

❌ Risiko pelaburan Crypto sangat tinggi

❌ Pelaburan Crypto sangat rumit dan perlukan kepakaran yang tinggi

❌ Melabur Crypto perlukan komitmen tinggi dan perlu luangkan banyak masa

❌ Crypto tidak patuh Syariah

❌ Trading crypto tak dikawalselia oleh kerajaan

Tetapi Yang Sebenarnya:

✅ Anda boleh mula melabur Crypto dengan modal serendah RM100!

✅ ada kaedah yang betul untuk melabur Crypto. Cara berjudi itu adalah cara yang salah.

✅ Apa-apa pelaburan pun ada risiko dan risiko hanya tinggi kalau anda tiada ilmu

✅ Pelaburan Crypto sama seperti saham, ia adalah bersifat pasif, tidak memerlukan aktiviti trading secara aktif dan akaun tidak MC seperti trading Forex

✅ Crypto sama seperti saham ada yang Patuh Syariah dan Tidak

✅ Malaysia mempunyai 3 Bursakripto (LUNO, Tokenize & Sinegy) yang dikawalselia Suruhanjaya Sekuriti (SC)

App Crypto Yang dikawal selia Suruhanjaya Sekuriti (SC)

Pernah anda alami situasi begini?

  • 👉 Tiada sumber pendapatan sampingan selain gaji bulanan?
  • 👉 Tiap kali pendapatan bertambah, kos sara hidup juga meningkat?
  • 👉 Sekuat mana anda bekerja, duit sentiasa tak cukup?
  • 👉 Risau fikirkan masa depan dan takut tak cukup simpanan persaraan nanti?
  • 👉 Pernah rugi dalam pelaburan kerana silap buat keputusan?
  • 👉 Tak berpuas hati dengan pulangan pelaburan yang sedia ada?
  • 👉 Anda ingin mencari jalan supaya wang anda bekerja untuk anda?


Jika jawapan anda adalah “YA” untuk mana-mana soalan diatas, jangan risau, InsyaAllah kami mampu bantu anda capai Matlamat Kewangan Anda!

"...fee level marhaen tapi ilmu sangat bernilai.

Pulangan Keuntungan Portfolio Crypto

"...tak sangka grow 728%... dalam tempoh 3 bulan je

Adakah Crypto Dikawal Selia Di Seluruh Dunia?

Crypto sudah telah bertapak sejak 12 tahun lalu. Sebilangan besar pemerintah di seluruh dunia telah mengawalselia Crypto Exchange.
Kerajaan Malaysia Luluskan Aset Digital
CBDC – Mata Wang Digital Bank Pusat sedang berjalan di Eropah
DCEP – Mata Wang Digital yang Diatur China

Siapakah Yang Sesuai Menjadi Pelabur Crypto?

Dunia sedang berubah sekarang dan semua orang mendakwa bahawa “NORMAL BARU” sedang dalam perjalanan. Menjelang 2022 semuanya akan menjadi maya, tetapi sebelum dunia maya dapat dimulakan, mata wang maya harus didahulukan dan mereka dinamakan sebagai “Cryptocurrency

Webinar #BeraniKripto ini direka khusus untuk mereka yang terlalu sibuk dan tiada masa untuk belajar dan pantau pelaburan yang rumit.

Sejujurnya, saya telah terlibat dalam banyak instrumen pelaburan sejak 2007. Dulu saya merasakan bahawa saya adalah orang yang tidak bernasib baik, pulangan pelaburan saya kurang baik dalam semua pelaburan berbeza di Pasaran Kewangan. Saya bukan orang senang, bukan berasal dari keluarga kaya.

Pada 2011, saya terbaca artikel mengenai Bitcoin tetapi saya tidak mengambil apa apa tindakan sehinggalah pada tahun 2015 saya memulakannya tanpa pengetahuan asas. Dengan menghabiskan hampir 7 tahun belajar dan melabur dalam Crypto, pengalaman yang saya lalui menjadikan saya seperti sekarang dan mampu untuk berkongsi mengenai cara betul melabur Crypto kepada para pelabur baru yang bercita-cita tinggi.

Sekiranya saya dapat melakukannya, saya percaya anda juga boleh melakukannya.

"...dari asas hingga ke advance... tanya soalan apa pun, dia jawab selamba je.

Jom belajar cara jana pendapatan pasif bersama MyCryptoversity!

Kami perkenalkan Seminar #BeraniCrypto sejak 2016, bertujuan untuk memberi kesedaran kepada masyarakat berkenaan dengan “Fintech Education” (Crypto & Blockchain) yang dapat membantu anda mengambil langkah pertama di dalam dunia pelaburan crypto untuk mula membina portfolio yang mampu menjana pendapatan pasif yang menguntungkan!

Anda akan dibimbing oleh individu yang berpengalaman dalam dunia crypto sejak 2015 yang mampu mengajar anda cara membuat pemilihan aset yang berkualiti, pemilihan wallet yang bersesuaian, pendedahan penting teknologi blockchain dan teknik pelaburan crypto secara efektif meggunakan formula yang mudah untuk diikuti dan terbukti berkesan telah melahirkan Jutawan Crypto!

Kenali Tenaga Pengajar

M.Nazri Che Hassan atau lebih dikenali dengan nama Cikgu Mayee, beliau adalah salah seorang ‘Crypto Community Builder’ dan pengasas kepada MyCryptoversity dan modul Beranikripto sejak 2016

Terlibat dalam dunia kewangan dan pelaburan sejak 2008, pernah menjadi perunding kewangan di salah sebuah institusi kewangan (2008 – 2017), pelabur di Bursamalaysia (2008 – 2015), pengamal & mengajar Teknikal Analisa (2012 – kini)

Saya mula mengenali Bitcoin tahun 2013 pada masa tu harga 1BTC bersamaan dengan Rm54, tapi saya tak beli sebab saya tak faham dan skeptikal pasal Bitcoin. Jadi saya ambil keputusan untuk pantau dan cari bahan bacaan berkenaan Bitcoin tapi malangnya pada masa itu tak banyak maklumat berkenaan Bitcoin dan kripto malah bahan bacaan yang banyak pada masa tu hanyalah kritikan, kecaman, hentaman dan pelbagai perkara negatif.

Pada tahun 2015, saya melihat kenaikan harga Bitcoin sangat sangat ketara daripada Rm54 (2013) ke Rm1000 lebih (2015) tapi pada masa itu saya masih belum faham pasal Bitcoin, sehingga lah saya memiliki Bitcoin pertama saya pada harga Rm1040, baru lah saya faham berkenaan Bitcoin dan kripto.

Rupa-rupa nya selama ini saya telah buat kesilapan, saya ingat dengan hanya membaca sahaja, saya boleh faham apa itu Bitcoin tapi rupanya kita kena miliki Bitcoin terlebih dahulu baru lah kita faham fungsi, cara guna dan faedahnya kepada diri kita dan masyarakat.

2 tahun saya buang masa dan terlepas peluang membeli Bitcoin masa harga murah.

Bermula dari kesilapan dan kesedaran ini lah, pada tahun 2016 saya mula berkongsi dengan masyarakat di luar sana tentang penggunaan, faedah, kelebihan, ruang dan peluang yang ada dalam Bitcoin, Kripto & Blockchain.

Saya juga tidak lari daripada di tipu, d scam akibat kebodohan dan ketamakan diri sendiri yang menyebabkan saya kerugian kehilangan ratusan Bitcoin kerana pada masa itu maklumat tentang Bitcoin & Teknologi Blockchain sukar didapati, tidak seperti hari ini. Hari ini maklumat berlambak malah berlebihan sehingga newbie tidak tahu untuk memilih, mengikuti yang mana satu terlebih dahulu

Dari sini lah segalanya bermula…

Berbekalkan pengalaman jatuh bangun dalam dunia kripto, tahun 2016 saya mula membuat seminar ‘Bitcoin – Evolusi Kewangan’ di beberapa negeri di seluruh negara. Saya tidak mahu orang lain juga buat kesilapan sepertimana yang saya penah buat.

Dari sini lah lahir nya modul #Beranikripto yang Alhamdulillah telah melahirkan 17 orang jutawan kripto sehingga hari ini.

7 tahun pengalaman perjalanan jatuh bangun saya dalam dunia kripto, saya kongsikan dengan sesiapa sahaja yang berminat.

Selamat Datang ke circle MyCryptoversity!
Mayee Nazrich
#DukKampungTakpeJanjiAdaCrypto

Modul kelas berani kripto sesuai untuk semua

Sebenarnya, pelaburan adalah sesuatu yang boleh dilakukan oleh semua orang, termasuklah anda!

Lebih-lebih lagi dalam situasi Pandemik COVID-19 sekarang ini, ramai yang terkesan. Dalam ekonomi yang tidak menentu ini, adalah sangat penting untuk anda mempunyai ilmu pengetahuan tentang pelaburan dan kaedah pengurusan kewangan yang baik.

Modul #BeraniCrypto telah diperincikan supaya ia boleh diikuti oleh sesiapa sahaja, tanpa mengira tahap pengetahuan sedia ada anda tentang pelaburan crypto.

Pelajar MyCyrptoversity terdiri daripada pelbagai golongan masyarakat tanpa mengira umur, bangsa, mahupun latar belakang kerjaya. Ada guru, peguam, pakar IT, akauntan, polis, tentera, pensyarah, pekerja offshore, pelajar universiti, CEO, surirumah – dan pada masa yang sama, mereka semua pelabur Crypto yang berjaya!

Feedback dari Pelajar Kami

"Saya Dapat Keuntungan Sebanyak 400% Ke 2000%!"
Tn Ammar Uzair, Batch Mac 2021

Modul Berani Kripto

Dapatkan 36 Video panduan lengkap untuk anda memahami, mengenali dan memulakan karier anda sebagai seorang Pelabur Crypto Berjaya seperti 16 student kami yang sudah menjadi jutawan crypto.

Bitcoin Cryptocurrency

Blockchain

Crypto Space,
NFT & Metaverse

Coin Offering

Portfolio

Digital Asset Exchange

Crypto Wallet

Fundamental Analysis

Technical Analysis

Crypto Screener

MyCryptoversity Collection

Crypto Library

+

MyCryptoversity Circle Channel

MyCryptoversity Channel

Alumni MyCryptoversity

"Tak sampai setahun, saya berjaya gandakan portfolio saya"
Tn Fakhrul Anwar, Batch Jan 2021

"3 sebab kenapa saya sertai Beranikripto.com"
Nur Lisa Fatin Izzati Mazlan, batch April 2021

Pakej Berani Kripto

RM 399
  • Akses Video Tutorial
  • Akses Nota Cryptocurrency & Blockchain 101
  • Akses Channel Circle MyCryptoversity
  • Keahlian 12 bulan
RM 599
  • Akses Video Tutorial
  • Akses Nota Cryptocurrency & Blockchain 101
  • Akses Channel Circle MyCryptoversity
  • Keahlian 12 bulan
  • Akses Group Support via Telegram
RM 969
(Quota Penuh)
  • Akses Video Tutorial
  • Akses Nota Cryptocurrency & Blockchain 101
  • Akses Channel Circle MyCryptoversity
  • Keahlian 12 bulan
  • Akses Group Support via Telegram
  • Akses Channel MyCryptoversity Trader Club (private)

Ramai Pelajar MyCryptoversity Dah Dapat Hasil

MyCryptoversity on Media

TECH TALK

Cucuk Duit @ Bernama TV

Cucuk Duit @ BErnama TV

PENAFIAN: Perkongsian dan webinar #BeraniCrypto #BeraniKripto tidak ada kena mengena dengan apa-apa program Skim Cepat Kaya, Multi-Level Marketing (MLM), Ponzi, Hype atau sebarang aktiviti mengumpul duit atau pengurusan dana dan TIDAK BOLEH ditafsirkan atau diandaikan sebagai nasihat pelaburan, kewangan, undang-undang, peraturan, perakaunan, cukai atau yang serupa.Modul pembelajaran yang dikongsikan adalah bertujuan pembelajaran untuk melahirkan generasi celik Kripto dan Blockchain yang merupakan salah satu daripada 5 Teknologi Asas dalam Dasar 4IR Kebangsaan. Peserta akan mempelajari kaedah mengenalpasti cara memilih, menyimpan, menggunapakai aset dan peluang pelaburan di dalam pasaran crypto dengan cara yang betul dan selamat yang berpotensi menjana keuntungan samada di dalam bentuk peningkatan harga atau pulangan ganjaran. Pelaburan crypto adalah berisiko tinggi, termasuklah risiko kehilangan keseluruhan modal (jika tersilap langkah). Pastikan anda memahami setiap risiko. Sebarang tindakan atau keputusan atau urusniaga adalah keputusan sendiri.

A-3A-13, Blok A, Radia Office,
Persiaran Arked, Bukit Jelutong,
40150 Shah Alam, Selangor.

Ikuti Kami

Copyright © BeraniKripto 2022. All rights reserved